upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

SilentService

Orion Modré z nebe
Skutečné city nepotřebují čekat na Vánoce

Klient Nestlé
Značka Orion Modré z nebe
Obor Potraviny
Produkce Pov Film
Režisér Jan Truhlář

Výrobce a distributor čokolády a cukrovin Nestlé ČR spustil předvánoční kampaň bonboniér Orion Modré z nebe. Kampaň nazvaná Skutečné city nepotřebují čekat na Vánoce využívá tři bezeslovné reklamní spoty s rodinnými minipříběhy natočenými "z pohledu bonboniéry". Spoty vyzývají spotřebitele, aby s koupí bonboniéry neotáleli.

Kampaň připravila agentura SilentService. Za kreativním nápadem stojí František Bumbálek, který s firmou spolupracuje na komunikaci značky Modré z nebe již několik let. Celkem byla natočena tři různá videa, které režíroval Jan Truhlář a produkoval Pov Film. Spoty jsou zaměřeny na tři různé příležitosti a různé cílové skupiny. Kampaň běží od 23. listopadu v Česku exkluzivně na Facebooku a na Slovensku poběží na YouTube.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy