Zaraguza
Orion
Půlhodinu pro rodinu
- Online
- 2111
Klient | Nestlé |
---|---|
Mediální agentura | ZenithOptimedia |
Značka | Orion |
Obor | Potraviny |
Produkce | Punk Film |
Režisér | Jan Zajíček |
Výrobce cukrovinek Nestlé spustil 2. května novou online kampaň značky čokolád Orion, nesoucí název Půlhodinu pro rodinu. Kampaň se skládá z "hero videa", dále z obsahu tvořeného českými YouTubery a spotřebitelské soutěže s netradičními výhrami. Vytvořila ji reklamní agentura Zaraguza ve spolupráci s produkční společností Punk Film, režisérem Janem Zajíčkem a kameramanem Jiřím Málkem.
"Hero video" se natáčelo přímo v továrně Zora v Olomouci a zahrála si v něm řada zaměstnanců Nestlé. Před kamerou se objevil i ředitel závodu Andrew Ethell. Kromě hlavního produktového benefitu, jmž má být vysoký obsah kakaa v čokoládě, propaguje video také spotřebitelskou soutěž o přesýpací hodiny, naplněné kakaovým práškem, jimiž si výherci mohou odměřit svou "půlhodinu pro rodinu".
A to bude úkol i pro české YouTubery, kteří mají ve svých videích, jak svou půl hodinu pro rodinu odměřenou přesýpacími kakaovými hodinami využijí oni sami. Kampaň bude podpořena v rámci YouTube, Facebooku a Google, Nákup a plánování médií obstarala agentura ZenithOptimedia.
Komentáře