upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Orion
Půlhodinu pro rodinu

Klient Nestlé
Mediální agentura ZenithOptimedia
Značka Orion
Obor Potraviny
Produkce Punk Film
Režisér Jan Zajíček

Výrobce cukrovinek Nestlé spustil 2. května novou online kampaň značky čokolád Orion, nesoucí název Půlhodinu pro rodinu. Kampaň se skládá z "hero videa", dále z obsahu tvořeného českými YouTubery a spotřebitelské soutěže s netradičními výhrami. Vytvořila ji reklamní agentura Zaraguza ve spolupráci s produkční společností Punk Film, režisérem Janem Zajíčkem a kameramanem Jiřím Málkem.

"Hero video" se natáčelo přímo v továrně Zora v Olomouci a zahrála si v něm řada zaměstnanců Nestlé. Před kamerou se objevil i ředitel závodu Andrew Ethell. Kromě hlavního produktového benefitu, jmž má být vysoký obsah kakaa v čokoládě, propaguje video také spotřebitelskou soutěž o přesýpací hodiny, naplněné kakaovým práškem, jimiž si výherci mohou odměřit svou "půlhodinu pro rodinu".

A to bude úkol i pro české YouTubery, kteří mají ve svých videích, jak svou půl hodinu pro rodinu odměřenou přesýpacími kakaovými hodinami využijí oni sami. Kampaň bude podpořena v rámci YouTube, Facebooku a Google, Nákup a plánování médií obstarala agentura ZenithOptimedia.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy