upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Orion Studentská pečeť
Čokoláda hraje

Klient Nestlé
Značka Orion Studentská pečeť
Obor Potraviny
Web http://www.cokoladahraje.cz

Společnost Nestlé spustila novou kampaň na čokoládu Orion Studentská pečeť. Čokoláda v ní slouží jako hudební partitura. Kampaň připravila agentura Zaraguza.

"Zjistili jsme, že díky mixu arašídů, želé a rozinek má každá Studentská pečeť na zadní straně jinou podobu, a když si přes ni dáte pomyslnou partituru, tak vám každá čokoláda přehraje originální skladbu," tvrdí kreativní ředitel Zaraguzy Jan Jelínek. "Přehrát si čokoládu" je možné na mobilním webu Čokoláda hraje. Každá příchuť "hraje" podle Jelínka jiný žánr, takže například mléčná přehraje funk a hořká romantický pop (hudební podklady skládali Roman HolýMašout Hekela).

Kampaň podporuje také kapela Monkey Business, která v jejím rámci představí píseň, jejíž hudbu "skládala čokoláda". Mezi další aktivity patří výzva pro youtubery nebo soutěž o VIP lístky na koncert kapely.

"Kromě podpory v online prostředí se kampaň objeví i v televizi, rádiu a bude podpořena v obchodech uvedením limitované edice," popisuje media strategist Zaraguzy Peter Mižík.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy