Zaraguza
Orion Studentská pečeť
Čokorebelové / Peter Altof, Nina Řeháčková
- Televize
- 5948
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Orion Studentská pečeť |
Obor | Potraviny |
Produkce | Darq studio |
Art director | Matúš Stenko |
Creative director | Michal Pastier |
Copywriter | Tadeáš Haager |
Fotograf/ka | Tomáš Stehlík |
Account manager | Vierka Šteffeková |
Výrobce čokolád a cukrovinek Nestlé spustil novou podzimní kampaň značky Orion Studentská Pečeť. Kampaň s názvem Čokorebelové vytvořila agentura Zaraguza. Jejím hlavním cílem je zvýšit povědomí o značce a o nové limitované edici Studentské Pečeti v mladší cílové skupině od 18 do 35 let. Kampaň běží v Česku i na Slovensku a zahrnuje televizní spot, online videa, facebookovou prezentaci, výzvu pro influencery, spotřebitelskou soutěž a limitovanou edici pro "čokorebely".
Kreativní myšlenka je postavena na "rebélii mixu ingrediencí" Studentské Pečeti. Hlavním hrdinou videí je puntičkářský šéfkuchař Žán Piérre (herec Daniel Svoboda), který reprezentuje rigidní a nudný přístup k výrobě čokolády. Dvojici studentů, kteří ho svým rebelstvím v hodinách přípravy čokolády pokaždé přivedou k zoufalému výkřiku "Noooo!", si zahráli influenceři Peter Altof alias Expl0ited a Nina Řeháčková. Ti se stávají netradičním propojovacím prvkem mezi offline a online částí kampaně. Zatímco v televizní variantě spotu hrají vedlejší roli, v navazujících videích na Youtube už přebírají iniciativu a je jim věnován větší prostor.
"Spoty bude následovat výzva pro youtubery, která má za cíl aktivovat mladé uživatele a značce se už dřív osvědčila," dodává mediální specialista Nestlé Milan Černík. Výzva tentokrát zahrne jména jako SmusaGames, TenDavidMrazek a AnittaBall.
Zákazník, který si koupí limitovanou čokorebelskou edici Studentské Pečeti, se navíc bude moci zapojit na webové stránce Čokorebel do soutěže o sadu mikin, které navrhli mladí designéři Antimultivitamin, Jakub Bachorík a Michal Hazior.
Komentáře