Aetna
Ostravar
Černá Barbora
- Venkovní
- 2892
Klient | Staropramen |
---|---|
Značka | Ostravar |
Obor | Alkoholické nápoje |
Tmavý speciál Černá Barbora z pivovaru Ostravar, který byl doposud vařen pouze v limitovaných várkách, se nově objeví v nabídce hospod a barů po celém Česku a na Slovensku celoročně. Zároveň se změnil jeho vizuální koncept. O revizi vizuálního stylu a refresh celého příběhu se postarala brněnská agentura Aetna, která v posledních dvou letech pro Pivovary Staropramen připravila repositioning značky Ostravar, identitu sezónních Speciálů ze spilky, jedenáctky Mustang – a v současnosti mimo jiné i letní aktivační kampaň pro značku beermixů Cool.
"V příběhu Černé Barbory jsme uchovali patronku dvanácti generací ostravských havířů, ale usilovali jsme o to, aby celý příběh byl temnější a mystičtější. Věděli jsme například, že nechceme ukazovat konkrétní ženu, proto jsme vsadili jen na tmavě nalakované nehty, v nichž Barbora třímá pivo. Vzhledem k tomu, že vzdáváme poctu ostravskému regionu, využíváme také uhlí – pomyslné ‚černé zlato‘, jež je pro nás zároveň základem textového příběhu. A hlouběji do příběhu a legendy půjdeme také v chystaných aktivacích," uvedl Michal Rožek, idea maker Aetny.
Těžiště aktuální kampaně leží v segmentu gastronomie, tedy přímo v barech a restauracích, kde se Černá Barbora nyní čepuje. V lahvové či plechovkové podobě se zatím neobjevuje, byť i tato varianta může být podle brand manažerky Pivovarů Staropramen Zuzany Cieciotkové do budoucna v plánu.
Komentáře