Aetna
Ostravar Mustang
Chuť jak bič
- Online
- 5131
Klient | Pivovary Staropramen |
---|---|
Značka | Ostravar Mustang |
Obor | Alkoholické nápoje |
Pivovary Staropramen uvádějí začátkem června na trh novou jedenáctku Ostravar Mustang, jejíž první várku začaly distribuovat v Ostravě a jejím okolí. Nové pivo bude Ostravar stáčet podle svých zástupců výhradně do sudů.
Značka by měla být selektivně distribuována do vybraných restaurací a bude se čepovat také na eventech Ostravaru, konkrétně na červnových Slavnostech pivovaru Ostravar a na letních Kryštof kempech. Kromě online komunikace ji podpoří také různé materiály včetně speciální sklenice. Kampaň Ostravaru Mustang a propagace Slavností pivovaru Ostravar jsou první komunikační aktivitou, na níž s pivovarem spolupracuje po svém vítězství v tendru brněnská agentura Aetna. Tváří slavností, které se konají od 24. do 26. června, se stal herec a zpěvák Richard Krajčo. Ten také vystupuje ve zvacím klipu na Facebooku Ostravaru.
„Ostravar se prakticky od svého založení vždy koncentroval na distribuci okolo komína, tedy na Ostravsko. Se značkou Ostravar Mustang však míříme dále. Samozřejmě také do Ostravy, ale především do hospod po celé severní Moravě. Věříme, že si své spotřebitele najde i u mladší generace, která ráda zkouší nová a zajímavá piva,“ tvrdí Zuzana Cieciotková z Ostravaru.
Na podzim letošního roku je připravován repositioning celé značky Ostravar, který by měl být opět úkolem pro Aetnu.
Komentáře