upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Aetna

Ostravar
Nás nezkrotíte / Richard Krajčo

Klient Pivovary Staropramen
Značka Ostravar
Obor Alkoholické nápoje
Režisér Karin Babinská

Ostravský pivovar Ostravar má první propagační spot ve své 120 let trvající historii. Video natočila režisérka Karin Babinská a pivovar přiom věří, že je "úplně jiné než všechny pivní reklamy, které jste kdy viděli". Hraje v něm celkem 116 ostravských herců a komparsistů, mimo jiné i Richard Krajčo, Babinské partner. Klip končí záběrem na vzpínajícího se černého koně v Dolní oblasti Vítkovic, motiv z každé lahve ostravského piva. 

"Ostravar odjakživa vařil pivo pro Ostravsko a náš pivovar se především zaměřoval na distribuci piva kolem pivovarského komína, jak my pivovarníci rádi říkáme. Naši značku zná v regionu opravdu každý, takže jsme ke komunikaci se spotřebovali audiovizuální média nepoužívali. Nebyl důvod,” podotýká manažerka značky Ostravar Zuzana Cieciotková. Teď nicméně chce mladým připomenout hodnoty, která značka v regionu reprezentovala a reprezentuje, konkrétně jinakost, odolnost, nezkrotnost, hrdost. "Měli bychom především našim mladým spotřebitelům odvyprávět příběh Ostravaru znovu a jejich jazykem," vysvětluje Cieciotková.

Videoklip, který pro Ostravar natočila pražská firma Film United, bude k vidění na sociálních sítích, webových stránkách nebo v multikinech. Je součástí kampaně, kterou ideově připravila brněnská agentura Aetna. V září a říjnu se protagonisté videa objeví i na billboardech a bigboardech a na plakátech v místech prodeje i v ostravarských hospodách a restauracích. Přibude i nový web. Kromě Aetny se na tvorbě a realizaci kampaně podílely agentury Etnetera Motion, Walker & Lambert a Newcast.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy