Aetna
Ostravar
Nás nezkrotíte / Richard Krajčo
- Televize
- 5688
Klient | Pivovary Staropramen |
---|---|
Značka | Ostravar |
Obor | Alkoholické nápoje |
Režisér | Karin Babinská |
Ostravský pivovar Ostravar má první propagační spot ve své 120 let trvající historii. Video natočila režisérka Karin Babinská a pivovar přiom věří, že je "úplně jiné než všechny pivní reklamy, které jste kdy viděli". Hraje v něm celkem 116 ostravských herců a komparsistů, mimo jiné i Richard Krajčo, Babinské partner. Klip končí záběrem na vzpínajícího se černého koně v Dolní oblasti Vítkovic, motiv z každé lahve ostravského piva.
"Ostravar odjakživa vařil pivo pro Ostravsko a náš pivovar se především zaměřoval na distribuci piva kolem pivovarského komína, jak my pivovarníci rádi říkáme. Naši značku zná v regionu opravdu každý, takže jsme ke komunikaci se spotřebovali audiovizuální média nepoužívali. Nebyl důvod,” podotýká manažerka značky Ostravar Zuzana Cieciotková. Teď nicméně chce mladým připomenout hodnoty, která značka v regionu reprezentovala a reprezentuje, konkrétně jinakost, odolnost, nezkrotnost, hrdost. "Měli bychom především našim mladým spotřebitelům odvyprávět příběh Ostravaru znovu a jejich jazykem," vysvětluje Cieciotková.
Videoklip, který pro Ostravar natočila pražská firma Film United, bude k vidění na sociálních sítích, webových stránkách nebo v multikinech. Je součástí kampaně, kterou ideově připravila brněnská agentura Aetna. V září a říjnu se protagonisté videa objeví i na billboardech a bigboardech a na plakátech v místech prodeje i v ostravarských hospodách a restauracích. Přibude i nový web. Kromě Aetny se na tvorbě a realizaci kampaně podílely agentury Etnetera Motion, Walker & Lambert a Newcast.
Komentáře