upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Dorland

Otevřená společnost
Férové platy, férové penze

Férové platy, férové penze
Klient Otevřená společnost
Značka Otevřená společnost
Obor Různé

Nezisková organizace Otevřená společnost spustila informační kampaň o rozdílném odměňování mužů a žen. Kampaň připravila agentura Dorland. Projekt se zaměřuje na rozdíly v platech žen a mužů a jejich následný vliv na výši starobních důchodů.

Kampaň je součástí projektu Férové platy, férové penze, na němž Otevřená společnost spolupracuje s Gender Studies a hnutím Nesehnutí. Spolu se zahraničními partnery zkoumá přístupy k rovnému odměňování v Polsku, Slovinsku, Slovensku a Rakousku a shromažďuje příklady, jimiž by se vlády zmíněných zemí mohly navzájem inspirovat.

Kampaň se objeví v listopadu v ulicích Prahy a Brna i na internetu. „Agentura zajišťovala kompletní kreativní řešení kampaně a postarala se také o nákup nekomerčních prostor včetně výroby billboardů a letáků do tramvají,“ říká Andrea Němečková, account manažerka Dorlandu. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy