Loosers
Palladium
Palladium ve sportovním
- Tisk
- 1237
Klient | Palladium |
---|---|
Značka | Palladium |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Fotograf/ka | Matúš Tóth |
Pražské nákupní centrum Palladium spustilo novou kampaň, pro kterou zvolilo tentokrát téma sportu. Kampaň zahrnuje dvanáct vizuálů, které budou po celý rok využívány pro nadlinkové i podlinkové kampaně a in-store komunikaci. Už posedmé ji připravila agentura Loosers.
„Pro letošní kampaň jsme zvolili téma sportu. Loosers přišli s tímto konceptem také proto, že letošní rok bude plný významných sportovních událostí. Po roční pauze jsme se vrátili ke spolupráci s fotografem Matúšem Tóthem. Ve vizuálech jsme se snažili zkombinovat energii sportu s jemností pastelových tónů,“ tvrdí marketingová manažerka Palladia Helena Watson.
Komentáře