upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Loosers

Palladium
Palladium ve sportovním

Palladium ve sportovním
Klient Palladium
Značka Palladium
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Fotograf/ka Matúš Tóth

Pražské nákupní centrum Palladium spustilo novou kampaň, pro kterou zvolilo tentokrát téma sportu. Kampaň zahrnuje dvanáct vizuálů, které budou po celý rok využívány pro nadlinkové i podlinkové kampaně a in-store komunikaci. Už posedmé ji připravila agentura Loosers.

„Pro letošní kampaň jsme zvolili téma sportu. Loosers přišli s tímto konceptem také proto, že letošní rok bude plný významných sportovních událostí. Po roční pauze jsme se vrátili ke spolupráci s fotografem Matúšem Tóthem. Ve vizuálech jsme se snažili zkombinovat energii sportu s jemností pastelových tónů,“ tvrdí marketingová manažerka Palladia Helena Watson.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy