upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Paměť národa
Běh pro Paměť národa

Běh pro Paměť národa
Klient Post Bellum
Značka Paměť národa
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Obecně prospěšná společnost Post Bellum spustila kampaň k fundraisingovému Běhu pro Paměť národa, který se uskuteční o víkendu 10. až 12. června v oboře Hvězda v Praze. Akce se koná u příležitosti deseti let vysílání rozhlasového pořadu Příběhy 20. století, který vychází ze sbírky autentických svědectví Paměť národa a vypráví osudy lidí, jichž se dotkly dějiny minulého století.

Vizuální identitu kampaně tvoří kresby komiksového výtvarníka Vojtěcha Šedy s fotografiemi Lukáše Žentela. Kampaň vytvořil interní tým Post Bellum (grafika Petr Šabach, média Jana Háková, produkce Zbyněk Jurkovský).

"Kampaň jako symbol 20. století využívá motiv fiktivní ulice měnící se v čase zpracovaný právě Vojtěchem Šedou. Ulici pak kontrastně doplňují fotografie patronů běhu od Lukáše Žentela. Zvolili jsme čtyři nejzásadnější momenty: protektorát, rok 1968, období normalizace a rok 1989," říká mluvčí projektu Jana Háková.

Patrony běhu s mottem Běžím pro Paměť národa se stali olympionici Vavřinec Hradilek a Eva Samková, herečky Lenka Krobotová, Petra Nesvačilová, sestry Aňa, Ester a Lela Geislerovy, novinář a komentátor Jindřich Šídlo, kavárník a aktivista Ondřej Kobza, ale také další dlouhodobí podporovatelé společnosti Post Bellum. 

Kampaň poběží v pražských ulicích na vytipovaných citylightech a formou pojízdného billboardu umisťovaného u sportovišt a odpočinkových lokalit, indoorově pak v prostorách pražských vysokých škol, kaváren a sportovních center.  Jako outdoorový nosič využívá kampaň částečně také pouliční výstavu Příběhy 20. století, která na deseti frekventovaných místech v Praze představuje deset zásadních momentů československé historie doplněných o deset pamětnických příběhů lidí, kteří je zažili na vlastní kůži. Výstava začíná 14. května.

Významná část kampaně s cílením na Pražany a zejména běžeckou komunitu běží v online prostoru, tedy na sociálních sítích, běžeckých blozích a webech a na eventových serverech. Komiskový styl Vojtěcha Šedy se objevuje i v dalších materiálech přímo pro účastníky akce: mohou si vybrat z pěti druhů triček s komiksově zpracovanou historií.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy