Young & Rubicam
Paměť národa
Den válečných veteránů
- Televize
- 1549
Klient | Post Bellum |
---|---|
Značka | Paměť národa |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | Bistro Films |
Režisér | Marek Partyš |
Web | http://denveteranu.pametnaroda.cz |
Agentura Young & Rubicam vytvořila pro společnost Post Bellum, která pořádá sbírku vzpomínek Paměť národa, kampaň ke Dni válečných veteránů. Reklamní spot inspirovaný příběhem veterána Karla Brhela (1922–2006) se během sbírkových dní vysílá v České televizi a na mnoha veřejných místech. "Věříme, že nám příběh tohoto účastníka bojů u Dunkerque i politického vězně 50. let pomůže přesvědčit lidi, aby si 11. listopadu vzpomněli na všechny, kteří bojovali za naši svobodu," uvedl k pozadí spotu Jan Polouček, provozní ředitel Post Bellum.
Televizní spot připravil tým ve složení Tereza Svěráková, Dora Pružincová, Jarek Kratochvíla, Eugen Finkei, Jiří Kirchner, Jana Dlouhá a Tomáš Tomášek. Produkčně se na přípravě podílela společnost Bistro Films a režisér Marek Partyš. Spot je nasazen od začátku listopadu na České televizi, v rámci charitativních aktivit ČT. Součástí kampaně jsou i rozhlasové spoty a v procesu příprav je i tisková podoba.
Veřejnou sbírku ke Dni válečných veteránů letos v listopadu pořádá společnost Post Bellum už potřetí. Tento rok bude mnohem větší: dobrovolníci s kasičkami se objeví 10. a 11. listopadu 2017 nejen v ulicích Prahy (kde bude na Náměstí Republiky "hlavní stan" sbírky), ale i ve všech krajských městech. Pořídit si vlčí mák je tento rok možné i v mnoha knihovnách, trafikách a obchodech, celkem na 130 místech po celém Česku.
Komentáře