upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vizeum

Panasonic
Chytrá Věra

Chytrá Věra
Klient Panasonic
Značka Panasonic
Obor Spotřební elektronika pro domácnost

 

Společnost Panasonic spustila 23. listopadu netradiční předvánoční kampaň „Chytrá Věra“, jejíž součástí je i spotřebitelská soutěž o nejvyšší modely chytrých televizorů Panasonic Smart Viera. První část soutěže probíhá od 23. listopadu do 6. prosince. Jména vítězů, kteří vzejdou z internetového hlasování, budou oznámena 20. prosince na stránkách www.chytravera.cz.

„Kampaň, která má podpořit povědomí o „chytrých televizorech“ využívá interaktivity, kterou tyto televizory svým uživatelům nabízejí. Mezi ně patří i možnost chatovat nebo komunikovat s využitím programu Skype, na kterém je kampaň a soutěž postavena“popisuje základní myšlenku Zuzana Gunárová, marketingová specialitka společnosti Panasonic.

Zájemci, kteří se chtějí soutěže zúčastnit, musí uskutečnit videohovor s Chytrou Věrou na skypovém kontaktu chytra.vera. V jeho rámci má volající přesvědčit Věru originálním způsobem, proč by měl právě on vyhrát televizor Smart Viera. Videohovor bude zaznamenán a nahrán na kanál YouTube (microsite www.chytravera.cz). Zároveň bude nahrán na stránky www.chytravera.cz“, kde od 23.11. do 19.12. bude probíhat veřejné internetové hlasování o nejlepší (nejpřesvědčivější) videohovor. Možnost zapojit se do soutěže a zavolat Chytré Věře bude ukončena 6.12.2012. Vítězové, tedy Ti, kteří nejvíce přesvědčili Chytrou Věru, budou vyhlášeni 20. prosince a získají prémiové modely chytrých televizorů Panasonic.

Současně se spotřebitelskou soutěží proběhne mnoho doplňujících aktivit  například na Facebooku společnosti Panasonic, v rámci vysílání a online aktivit stanic Evropa 2 a TV Óčko, kde kromě účasti Chytré Věry ve vysílání mohou diváci a posluchači rovněž získat fotoaparáty a televizory Panasonic. Další reklamní podpora je realizována na Skype, Facebooku, YouTube, Tiscali a csfd. V rámci kampaně se spolupracuje i se sítí fitcenter Holmes Place.

Celou reklamní kampaň a spotřebitelskou soutěž pro Panasonic realizuje mediální agentura Vizeum a její online divize Isobar.

Pravidla soutěže a podrobnosti naleznete na www.chytravera.cz.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy