Lineart
Panasonic
Lepší než realita
- Online
- 1485
Klient | Panasonic |
---|---|
Mediální agentura | Vizeum |
Značka | Panasonic |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Ambasadorem dvou modelových řad televizorů Panasonic s nejvyšším rozlišením - DX900 a DX600E/DX603E - se stal hokejový útočník Tomáš Plekanec z týmu Montreal Canadiens. Novou kampaň Panasonicu s claimem Lepší než realita připravila po kreativní stránce reklamní agentura Lineart, média nakupovala mediální agentura Vizeum a o PR se stará agentura Phoenix Communication.
Na vizuálech je vyobrazen model nejvyšší řady Pro televizorů Panasonic DX900. Kampaň poběží až do konce prosince zejména na online a sociálních sítích, ale také v tištěných médiích a na outdoorových reklamních nosičích. Na Slovensku je tváří téže kampaně útočník týmu Detroit Red Wings Tomáš Tatar.
"Když jsme hledali ambasadory pro naše televizory, volba byla jednoznačná - musí jít o špičkové sportovce, protože naše produkty mají společné atributy právě se sportem - tvrdou práci i množství emocí," tvrdí trade marketingový manažer Panasonicu pro Česko a Slovensko Jakub Pešl, Hokej byl podle něj zvolen proto, že je nejrychlejší kolektivní hrou na světě. "Divák při jeho sledování potřebuje kvalitní a plynulý obraz, který dokáže sledovat rychle letící puk," dodává Pešl.
Komentáře