Vlastní tvorba
Partners Financial Services
Nekecáme.cz! / Leoš Mareš
- Online
- 8386
Klient | Partners |
---|---|
Mediální agentura | Kristián |
Značka | Partners Financial Services |
Obor | Finanční služby |
Web | http://www.nekecame.cz/ |
Ředitelka marketingu finančních poradců Partners Lada Kičmerová vystupuje jako bulvární reportérka Linda Krátká v nové kampani zmíněné poradenské firmy. Ta staví na fiktivním bulvárním webu Nekecáme.cz a také na spolupráci s moderátorem Leošem Marešem. Toho obrazem i videeem využívají Partners k tomu, aby se - jak prohlašuje Kičmerová - vymezili "vůči negativním předsudkům, které Češi obecně vůči finančnímu poradenství mají, tím, že se prostě nebudeme bát je pojmenovat a postavíme proti nim hodnoty a zásady Partners".
"To by samo o sobě ovšem byla dost nuda. Takže jsme to schválně přehnali a tyto hodnoty jsme nafoukli do senzačních titulků tak, aby nad tím lidé kroutili hlavou a přemýšleli, jak je to doopravdy,“ uvedla Kičmerová, ředitelka marketingu a PR Partners. Sama v klipu říká, že poradce v Partners nemůže dělat každý "studentík". Titulky z fiktivního bulváru na billboardech a bannerech zase hlásají Partners vyléčili slepého muže!, Mareše v Partners nechtějí! nebo Poradce Partners odmítl peníze!.
Kampaň proběhne ve dvou vlnách, zimní má rozpočet 10 milionů Kč a využívá výhradně outdoor a online. První billboardy se objevily v posledním prosincovém týdnu roku 2015, zimní fáze bude probíhat v lednu a v únoru 2016, na víc než 250 billboardech po celém Česku. Bannery budou vidět na předních zpravodajských portálech (iDnes.cz, Aktuálně.cz, Novinky.cz či iHNed.cz). Bulvární titulky na billboardech a na bannerech hlavních zpravodajských portálů povedou lidi na videa a texty na Nekecáme.cz.
Původně se počítalo i s využitím jména Michala Davida, tento inzerát nakonec na plakátech použt nebude.
Kampaň vznikla interně v marketingovém týmu Partners na základě diskusí s poradci a manažery Partners, kteří se denně setkávají s předsudky. Cílí tedy na finanční poradenství jako na službu a vysvětluje lidem, co jim přináší. Poslední velká kampaň s klauny v roce 2013, kdy reklamu pro televizi s Borisem Hybnerem režíroval Petr Čtvrtníček, upozorňovala na penzijní reformu a zaměřovala se na konkrétní segment. Celá byla připravena externě agenturou Kristián. "Obě kampaně mají společnou nadsázku a humor, nejde o vážnou reklamu na finanční služby," tvrdí Partners.
Komentáře