Wunderman
Paul Mitchell
Ex No More
- Online
- 2060
Klient | Paul Mitchell |
---|---|
Značka | Paul Mitchell |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Světová vlasová kosmetika Paul Mitchell v Česku připravila kampaň Ex No More určenou ženám, které mají za sebou čerstvý rozchod. Ke spolupráci značka přizvala marketingovou agenturu Wunderman, která vytvořila celý koncept, zajistila exekuci a zrealizovala i video na sociální sítě.
Agentura při přípravě kampaně vycházela z reálných dat. "Využili jsme principy trigger based kampaně. Reálné ženy, reálné příběhy a k tomu jsme se snažili přidat jemnou a citlivou kreativu," řekl Richard Stiebitz Chief Creative director Wunderman. Pomocí monitoringu na sociálních sítích našli ženy, které sdíleli informaci o svém rozchodu, oslovili je a věnovali jim proměnu v salonu Paul Mitchell.
"Nebylo cílem udělat masivní multikanálovou kampaň, ale značce Paul Mitchell šlo hlavně o navázání důvěrného vztahu k cílové skupině. A také jsme chtěli ukázat, že i k tak citlivémutématu se dá přistoupit v komunikaci velmi pozitivně, a to doufáme, že se podařilo," doplnil Stiebitz.
Komentáře