upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Česká národní banka
Peníze na útěku

Peníze na útěku
Klient Česká národní banka
Značka Česká národní banka
Obor Finanční služby
Produkce Symbio Digital
Art director Jakub Ryvola
Creative director Martin Svetlík
Copywriter Lubor Tůma
Grafika/ilustrace Jakub Ryvola, Alena Janíčková
Account Anna Řeháková
Kodér Pavel Šuraba
Web http://www.penizenauteku.cz

Česká národní banka spustila nový web Peníze na útěku. Zaměřuje se zejména na mladé lidi a z velké části se věnuje plánování rodinného rozpočtu. Jeho úkolem je pomoci lidem dostat pod kontrolu osobní finance. Web připravovala agentura Symbio Digital.

"Vycházeli jsme z toho, že řešení musí být co nejjednodušší – nejhorší je totiž počáteční paralýza z toho, že je tematika moc složitá a nikomu se vlastně nechce řešit. Proto jsme si řekli, že rozpočet přece už každý má a jde jen o to, naučit se ho používat. A i když děláme web, stačí vám k tomu tužka a papír," tvrdí account manažerka Symbia Anna Řeháková.

Průvodci webem tak jsou jsou kreslená mince a bankovka. "Postavičky pomáhají dokreslit a dovyprávět ve svých epizodách základní motto webu. Jsou to vedle karet hlavní obyvatelé našich peněženek. Vizuálně jsou také vhodnými charaktery pro vyjádření příběhů uvnitř peněženky. Jejich animované etudy mohou pobavit, což třeba excelová tabulka těžko zvládne," tvrdí Jakub Ryvola, vedoucí týmu grafiků, kteří na webu pracovali. Webové stránky se podle něj snaží skloubit hravost, která pobaví cílovou skupinu mladých lidí, a konzervativní status České národní banky, proto jinak mají "decentní brandovou barevnost a čistý design". Symbio na webu pracovalo od konce loňského roku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy