Vlastní tvorba
Penny Market
Natočte novou Penny reklamu
- Televize
- 1709
Klient | Penny Market |
---|---|
Značka | Penny Market |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Režisér | Filip Hostýnek |
Do televize míří reklama, kterou pro Penny Market natočil zákazník Filip Hostýnek z České Třebové. Mladý muž porazil v prázdninové soutěži Natočte novou Penny reklamu 161 konkurentů, kteří výsledky své práce nahráli na web, a získal odměnu 150 tisíc korun. Spot se objeví ve vysílání od 28. září.
Scénář pro vítězný snímek vznikal dva týdny a Filip Hostýnek, čerstvý absolvent oboru Speciální edukace bezpečnostních složek, ho se dvěma kamarády natáčel tři dny v Orlických horách a u Chocně. V hlavní roli jsou jeho kamarádi, příbuzní nebo soused.
Podle manažerky strategického marketingu Penny Zlaty Ulrichové překvapilo vítězné video svou profesionalitou. "Navíc nejlépe splňuje soutěžní kritéria: dodržuje strukturu současných Penny spotů, zajímavě zpracovává téma České potraviny a ostatních výrobků z PENNY a hlavně je zábavné," dodala Zlata Ulrichová.
Penny Market dbá na to, aby spoty byly autentické, místní a s reálnými obyvateli - neherci z konkrétních menších měst, ve kterých se nachází Penny. "Reklamy našich zákazníků tento netradiční způsob tvorby posunuly ještě o úroveň výš," doplnila Ulrichová. Filmový štáb už letos natáčel v Jablonci nad Nisou a Havlíčkově Brodě nebo v Kralupech nad Vltavou.
Komentáře