Hullabaloo
Penny Market
Penny Vánoční kampaň 2017
- Televize
- 940
| Klient | Penny Market |
|---|---|
| Mediální agentura | Vizeum |
| Značka | Penny Market |
| Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
| Režisér | Juraj Janiš |
| Art director | Paul McGreevy |
| Creative director | Jiří Pleskot |
| Copywriter | Martin Vašíček |
| Account | Ivana Blumentrittová, Petra Březíková |
| Web | www.pennymedvedi.cz |
Ve vánoční kampani obchodní řetězec Penny Market myslí na ty, kteří jsou na Vánoce sami. Vyzývá proto své zákazníky, aby seniorům posílali plyšové medvědy s věnováním jako symbol toho, že na ně někdo myslí. Na kampani se obchodní řetězec podílí spolu s nadací Krása pomoci. Kreativu zpracovala agentura Hullabaloo.

Komentáře