upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Worldwide Prague

Penzijní fond České pojišťovny
Penzička

Klient Česká pojišťovna
Značka Penzijní fond České pojišťovny
Obor Finanční služby

Kampaň Penzijní společnosti České pojišťovny na produkty důchodového spoření pokračuje čtyřmi výraznými rozhlasovými spoty, které těží z mimořádného potenciálu české lidové klasiky a informují o snižování státních důchodů, mezních termínech pro uzavření důchodového spoření nebo benefitech v podobě možnosti dědit naspořené prostředky.

Penzičkové cover verze

  • Pětatřicátníci (Pětatřicátníci)
  • Ta naše písnička česká (Ta naše penzička z Český)
  • Škoda lásky (Škoda penze)
  • Chodíme, chodíme, hore po dědině (Podědí, podědí, ten důchod vysoký)

„Penzička v této taktické kampani opět sází na nutnou nadsázku. Víme, že lidé se v množství informací ztrácejí a zároveň si stěžují na jejich nedostatek. To znamená, že jsou pro ně špatně srozumitelné. Věřím, že formou lidových popěvků se nám podaří spolehlivě doručit ta nejdůležitější sdělení,“ uvedl Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijní společnosti České pojišťovny. 

Rozhlasové spoty jsou součástí kampaně postavené na kvartetu komiků-penzistů Suchánek, Genzer, Chmela a Sokol s claimem Abyste ve stáří nemuseli improvizovat. V rozhlasových spotech čtveřice chybí. „Podstatným prvkem celé kampaně je vizuální stylizace hlavních představitelů, kterou rozhlas bohužel nedokáže zprostředkovat. Proto jsme oslovili špičky českého dechovkového žánru a nahráli s nimi rádiové spoty v podobě rozverných penzijních šlágrů,“ podotkl Pavel Friš, kreativní ředitel Havas Worldwide Prague, která kampaň realizuje.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy