upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Pepa.cz
Dárky do pěti minut

Klient Pepa.cz
Značka Pepa.cz

Slevový portál Pepa.cz spustil vánoční kampaň s mottem Dárky do pěti minut. Chce tak poukázat na to, že pro nákup dárků na poslední chvíli se Češi naučili používat právě slevové portály. Na přípravě spotů, které se budou objevovat napříč formáty, opět spolupracoval herec Ota Jirák.

Ve spotech Pepa.cz se objeví narážky na typy dárků, které jsou v posledních letech populární pravidelně - jde především o fotoprodukty, tedy fotoknihy nebo produkty s fotografickým potiskem, ale také o pobyty pro páry v českých a slovenských destinacích.

Spoty, ve kterých se objevuje celá "Pepova rodina", představená začátkem letšního roku, zároveň navazují na webový rozcestník, který na webu Pepa.cz rozřazuje nabídku voucherů podle zaměření jednotlivých dárků. Nasazené budou na YouTube a využity budou i při komunikaci na sociálních sítích.

„Voucher dokážeme zákazníkům zaslat do emailu nebo mobilního telefonu skutečně ‚za pět minut dvanáct‘,“ tvrdí marketingová manažerka Pepa.cz Jana Bačová

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy