Vlastní tvorba
Pepa.cz
Váš známý přes slevy
- Televize
- 2146
Klient | Pepa.cz |
---|---|
Značka | Pepa.cz |
Obor | Různé |
Produkce | Manaworld |
Slevový portál Pepa.cz poprvé investuje do televizní reklamy. Pro podporu portfolia zahraničních i tuzemských zájezdů zvolil formát sponzoringu pořadů na TV Nova. Desetisekundový spot se bude objevovat během celého července v rámci celotýdenního schématu, každou neděli se zároveň objeví před seriálem Chalupáři.
Výrobu spotu zajistilo pro Pepa.cz studio Manaworld, hlas maskotu Pepovi opět propůjčil herec a dabér Ota Jirák, který s portálem spolupracoval již v minulosti. Ve spotu se zároveň objevuje celá Pepova rodina, která byla představena na začátku tohoto roku a jejíž členové slouží pro komunikaci jednotlivých typů dealů.
„Přestože těžiště našich kampaní leží především ve výkonnostním marketingu, s ohledem na dobré podmínky jsme se v probíhající sezoně rozhodli vyzkoušet nový formát TV spotu. Sponzoring pořadů by nám měl zajistit zásah nových cílových skupin a posílení role specialisty na zahraniční zájezdy i domácí pobyty. Účinnost kampaně pro nás bude klíčová pro další rozhodnutí, zda s marketingem stále více mířit do ‚offline‘ formátů, zaměřit se chceme především na vyhodnocení call-to-action potenciálu spotu,“ uvádí marketingová manažerka Pepa.cz Jana Bačová.
Komentáře