Etnetera Motion, Mark BBDO
Pepsi
Legendární chuť pro všechny generace / Sebastian, Andrea Kalousová
- Televize
- 13085
Klient | PepsiCo |
---|---|
Značka | Pepsi |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Kolový nápoj Pepsi spustil závěrečnou fázi své letošní letní kampaně, jejímž hlavním poselstvím jsou společné hodnoty bez ohledu na věk. Značka si tím zároveň připomněla výročí pětadvaceti let působení v Česku a sto dvaceti pěti let od doby, co byl nápoj vyvinut. V televizním spotu, který běží na Primě, zároveň odkazuje i na výsledek letošního testování kolových nápojů mezi veřejností Souboj chutí, který značka vyhrála.
Značka si své klíčové motto kampaně Pepsi pro všechny generace připomněla v létě mnoha dalšími aktivitami v online prostředí i outdooru. Do kampaně se zapojili i influenceři a influencerky, jako jsou Andrea Kalousová či Sebastian. Pepsi využila i prvky street art v podobě zdi s graffiti v pražských Holešovicích. V obchodech se lidé mohli pro změnu setkat s limitovanou edicí retro lahví a plechovek s Britney Spears a Michaelem Jacksonem. Součástí byly i soutěže o retro edice oblečení.
Komentáře