Mark BBDO, Ritual, Triad Advertising
Pepsi
Pravá chuť Vánoc
- Televize
- 4223
Klient | PepsiCo |
---|---|
Značka | Pepsi |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Výrobce nealkoholických nápojů a potravin PepsiCo spustil vánoční kampaň Pepsi s chutí koly s cukrem. Kampaň zahrnuje televizní spot a podlinkové aktivity. Mezi ty se řadí například netradiční vánoční stromek v pražském Obchodním centru Letňany, jehož prostřednictvím budou moci lidé od začátku prosince posílat vzkazy, přání nebo pozdravy. Součástí stromku bude totiž velkoformátová LCD obrazovka, na níž se tyto zprávy budou průběžně zveřejňovat. Od 28. listopadu bude spuštěna speciálně vytvořená webová stránka Pravá chuť Vánoc, kde lidé zadají svůj vzkaz a konkrétní čas zveřejnění. Na webu bude možné sledovat vánoční stromeček se vzkazy lidí přes streaming.
Kampaň připravila agentura Mark/BBDO, digitální část měla na starost agentura Triad Advertising a na dalších aktivitách spolupracovala produkční agentura Ritual Communication. PepsiCo uvedla Pepsi s cukrem na český trh v letošním roce.
Vánoční kampaň dále poběží i ve vybraných obchodech, kde budou plechovky Pepsi vyskládány například do podoby vánočního stromečku.
Komentáře