Mark BBDO
Pepsi
Pro lepší chuť Vánoc!
- Televize
- 1278
Klient | PepsiCo |
---|---|
Značka | Pepsi |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Produkce | Ritual |
Výrobce nealkoholických nápojů a potravin PepsiCo představil vánoční kampaň, která poběží od listopadu do prosince. Značka Pepsi navazuje na svou letní porovnávací kampaň kolových nápojů, kterou nově aplikovala na elfy jako hlavní symbol vánoční atmosféry. Kampaň s mottem Pro lepší chuť Vánoc! se realizuje v BTL a ATL komunikaci. S vánočními elfy se lidé mohou potkat v ulicích měst a nákupních centrech, na sociálních sítích a v neposlední řadě i v televizi.
Vánoční kampaň značky Pepsi odstartovala aktivitou "Ulov elfa", ve které se mohli lidé ve vybraných českých městech potkat a vyfotit s některým ze čtyřiceti vánočních elfů. Kdo fotografii sdílel na Facebooku nebo Instagramu pod hastagem #ulovelfa, automaticky se zapojil do soutěže o fotoaparát. Elfové hrají důležitou roli i v ATL části vánoční kampaně. Televizní spot běží na televizních kanálech skupiny Prima.
Během prosince budou v Obchodním centru Letňany a na pražském hlavním nádraží vystavené vánoční saně, které k postavám elfů patří. Podobná aktivace, avšak v menším a mobilnějším rozsahu, se uskuteční i na dalších místech Česka. Elfové dostanou na starost sampling Pepsi a budou vybízet lidi, aby na originální kartičky napsali přání pro někoho ze svých blízkých, ta následně splní.
Celou kampaní se prolíná i její digitální část. Na sociálních sítích elfové formou videí ukazují, jak například vypadá jejich příprava vánočních tradic a zvyků. Za digitální částí kampaně stojí Etnetera Motion. Kreativu má na starosti Mark BBDO, produkci Ritual.
Komentáře