upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ritual, Triad Advertising

Pepsi
Souboj chuti

Klient PepsiCo
Značka Pepsi
Obor Nealkoholické nápoje
Web http://www.soubojchuti.cz/

PepsiCo spustí v létě v Česku svou Taste Challenge, česky přejmenovanou na Souboj chuti, neboli testování chutí "kolových nápojů globálních značek". Projekt poběží postupně během letních prázdnin na přibližně 100 místech ve všech českých krajích. Pomocí „slepého testu“ si budou moci Češi vybrat, který kolový nápoj jim víc chutná. Projekt podpoří i mediální reklama ve všech hlavních komunikačních kanálech, včetně televize, online, tisku, out-of-home médiích a v místech prodeje.

Kampaň odstartuje začátkem července jak v Česku, tak i na Slovensku, a poběží přes letní prázdniny. Během této doby budou prostřednictvím putovní roadshow umístěny u vybraných obchodních center, koupališť, hudebních festivalů a na dalších místech stánky s označením Pepsi Souboj chuti, kde bude test vybraných nápojů probíhat. Účastníci svůj verdikt sami označí do mobilní aplikace, která bude k dispozici na chytrém zařízení promo týmu. 

Chuť kolových nápojů si lidé budou moci vyzkoušet i doma pomocí speciálních balíčků, jež lze získat po registraci přes sociální sítě. Ke kampani vznikl také informační web Souboj chuti. Digitální agenturou pro tuto kampaň je Triad Advertising, po produkční stránce ji má na starost Ritual Communication.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy