Better Marketing
Perito
Pestrý výběr pro váš dům
- Venkovní
- 1227
Klient | Perito |
---|---|
Značka | Perito |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Web | http://www.perito.cz |
Český výrobce dveřních výplní Perito si letos připomněl 20. výročí od svého založení. Dvacetiny oslavil novým webem a komunikační strategií pro B2C komunikaci. Její tvorbu a realizaci má na starosti agentura Better Marketing, se kterou Perito spolupracuje od roku 2006.
Firma dosud komunikovala zejména s B2B klientelou, protože dodává své dveřní výplně a hliníkové dveře partnerům, kteří je prodávají koncovým zákazníkům. Tuto komunikační strategii se ale rozhodla změnit. Na svém novém webu nabízí zákaníkům vchodové dveře, které si mohou objednat a často i prohlédnout na konkrétním prodejním místě (tedy v prodejně partnera), k němuž je web naviguje.
S novým webem souvisí i vytvoření nové grafické podoby komunikace. Ta se promítla i v off‑line komunikaci. „Vytvářeli jsme například bannery ladící s novým stylem. Perito také nově označuje prodejny partnerů svou nálepkou, aby zákazníci věděli, kde najdou dveře této značky,“ tvrdí Martin Zettík, key account manažer Better Marketingu.
V příštích letech plánuje Perito svou komunikaci se zákazníky dál rozvíjet a zaměřit se na výrobu hliníkových dveří. „Spolupracujeme s designéry a hledáme nové specialisty v oboru,“ prohlašuje Josef Kočí, spolumajitel firmy (druhým spolumajitelem je Milan Valášek).
Komentáře