Leo Burnett
Pet Center
Frazémy
- Venkovní
- 4941
Klient | Pet Center |
---|---|
Značka | Pet Center |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Art director | Samanta Budínová |
Creative director | Richard Kolbe |
Copywriter | Daniel Petkevič |
Obchodní síť se zvířecími potřebami Pet Center spustila předvánoční kampaň pro český a slovenský trh, ale zaměřenou zejména na Prahu. Kampaň, kterou připravila agentura Leo Burnett, cílí na majitele domácích zvířat, jež vybízí, aby na své svěřence přes vánoce nezapomněli. Coby komunikační nástroj využila agentura takzvané frazémy, neboli ustálená rčení typu Zní to, jako když tahá kočku za ocas, Nechte to koňovi, má větší hlavu, Nemá smysl papouškovat cizí slova jako osel a podobně. Výroky doplnila obrázky, které jejich význam obrátí naruby.
Komunikace poběží přímo v prodejnách, dále v out-of-home médiích ( CLV a polepy tramvají), formou tištěné inzerce v odbornějších titulech, na internetových bannerech a v sociálních sítích a médiích. Odstartuje v druhé půlce listopadu a její hlavní část poběží od začátku prosince.
Z Leo Burnett na projektu pracovali kreativní ředitel Richard Kolbe, art director Samanta Budínová a textař Daniel Petkevič.
Komentáře