upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Pet Center
Frazémy

Frazémy
Klient Pet Center
Značka Pet Center
Obor Komerční služby veřejnosti
Art director Samanta Budínová
Creative director Richard Kolbe
Copywriter Daniel Petkevič

Obchodní síť se zvířecími potřebami Pet Center spustila předvánoční kampaň pro český a slovenský trh, ale zaměřenou zejména na Prahu. Kampaň, kterou připravila agentura Leo Burnett, cílí na majitele domácích zvířat, jež vybízí, aby na své svěřence přes vánoce nezapomněli. Coby komunikační nástroj využila agentura takzvané frazémy, neboli ustálená rčení typu Zní to, jako když tahá kočku za ocas, Nechte to koňovi, má větší hlavu, Nemá smysl papouškovat cizí slova jako osel a podobně. Výroky doplnila obrázky, které jejich význam obrátí naruby.

Komunikace poběží přímo v prodejnách, dále v out-of-home médiích ( CLV a polepy tramvají), formou tištěné inzerce v odbornějších titulech, na internetových bannerech a v sociálních sítích a médiích. Odstartuje v druhé půlce listopadu a její hlavní část poběží od začátku prosince.

Z Leo Burnett na projektu pracovali kreativní ředitel Richard Kolbe, art director Samanta Budínová a textař Daniel Petkevič.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy