upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

SYMBIO Digital

Peugeot 207
Nalož kufr a vyhraj

Klient Peugeot ČR
Značka Peugeot 207
Obor Auto moto
Produkce SYMBIO Digital
Art director Jakub Ryvola
Grafika/ilustrace Václav Krbůšek
Flash developer Zoltán Páll
Account manager Jan Pažin

Když máte možnost získat Peugeot 207 v kombi úpravě (SW) za stejnou cenu jako bez ní, tak to se prostě neodmítá! Jedna věc je ale zkoušet si velký kufr na webu a druhá opravdu vlastnit auto Peugeot 207 SW. Proto byla součástí webu soutěž o tento vůz. Protože ale víme, jak je důležité, aby si lidé auto před koupí vyzkoušeli a reálně viděli přidanou hodnotu, byla jednou z podmínek výhry nutnost zúčastnit se testovací jízdy. To byl ostatně hlavní cíl kampaně.

Nebyla to ale jediná podmínka. Lidé, kteří se zaregistrovali na testovací jízdu, museli ještě na webu naložit do kufru naší „dvěstěsedmičky“ co nejvíc věcí. Po zadání libovolného výrazu pro věc, kterou chtěli naložit, se na obrazovce objevila krabice s fotkou zadané věci, která byla natažená na 3D krabici, jež následně zajela do kufru vozu.

Technologicky jsme využili grafické rozhraní Google Images a předávali data do Flashe. Nejprve jsme si mysleli, že můžeme "nakládat" cokoliv, ale po několika testech slov s obskurní tématikou se klient zcela pochopitelně vyjádřil k umírnění a společně jsme vytvořili filtr, který alespoň částečně omezil možnost vulgárnosti do kufru naložit.

Výsledkem je zábavná stránka, kterou jsme navíc doplnili komentářem s francouzským přízvukem, pohodovou muzikou a netradiční navigací.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy