Symbio Digital
Peugeot 208
Let your body drive
- Online
- 3499
Klient | Peugeot ČR |
---|---|
Značka | Peugeot 208 |
Obor | Auto moto |
Produkce | Dawson |
Art director | Jakub Ryvola |
Copywriter | Martin Svetlík |
Grafika/ilustrace | Václav Krbůšek , Jakub Ryvola, Flash: Szymon Lesisz , Flash: Zoltán Páll, Programování a XHTML: Jiří Váňa, Programování a XHTML: Martin Cajthaml |
Account manager | Jan Pažin, Kateřina Janotová, Project manager: Lenka Šlajchrtová, Lenka Šlajchrtová |
Kampaň ve formě microsite je postavená na ovládání auta pomocí webkamery, která dokáže přesně rozpoznat pohyb rukou uživatele a dokonce i jeho výraz v obličeji. Díky tomu mohou lidé řídit „dvěstěosmičku“ pouze svým tělem a svými emocemi – tato mechanika tak ilustruje nejen hlavní slogan značky Peugeot Motion & Emotion, ale také claim samotného modelu 208, který zní Let Your Body Drive.
Pro maximální zážitek z jízdy agentura vyvinula také téměř fotorealistické 3D město, které si mohou uživatelé projet, aniž by se dotkli myši nebo klávesnice. Město během šesti týdnů vytvořil 3D operátor se zkušenostmi z mezinárodních herních projektů. Využití Flash 11 znamenalo kompletní vytížení pro dva flashdevelopery, kteří si rozdělili práci na základních součástech hry: ovládání auta pomocí webkamery a co nejreálnějším chování auta ve městě. Ve spolupráci s režisérem Tomášem Řehořkem (produkce: Dawson) vzniklo herní intro video.
Cílem bylo získat 60.000 unikátních návštěvníků speciální microsite. Kampaň ke spuštění nového Peugeotu 208 probíhala na přelomu roku 2012 a 2013, po jejím skončení si mohou uživatelé jízdu vyzkoušet na adrese 208.symbio.cz.
Microsite pro Peugeot 208 se dostala na shortlist nejlepších prací na mezinárodním festivalu Golden Drum v Portoroži. V digitální kategorii uspěla v konkurenci celkem 107 přihlášek a umístila se mezi top 20 online projekty za rok 2013. Už letos získala kampaň na domácí půdě zlatého Louskáčka.
Komentáře