upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

SYMBIO Digital

Peugeot 208
Let your body drive

Let your body drive
Klient Peugeot ČR
Značka Peugeot 208
Obor Auto moto
Produkce Dawson
Art director Jakub Ryvola
Copywriter Martin Svetlík
Grafika/ilustrace Václav Krbůšek, Jakub Ryvola, Flash: Szymon Lesisz , Flash: Zoltán Páll, Programování a XHTML: Jiří Váňa, Programování a XHTML: Martin Cajthaml
Account manager Jan Pažin, Kateřina Janotová, Project manager: Lenka Šlajchrtová, Lenka Šlajchrtová

Kampaň ve formě microsite je postavená na ovládání auta pomocí webkamery, která dokáže přesně rozpoznat pohyb rukou uživatele a dokonce i jeho výraz v obličeji. Díky tomu mohou lidé řídit „dvěstěosmičku“ pouze svým tělem a svými emocemi – tato mechanika tak ilustruje nejen hlavní slogan značky Peugeot Motion & Emotion, ale také claim samotného modelu 208, který zní Let Your Body Drive.

Pro maximální zážitek z jízdy agentura vyvinula také téměř fotorealistické 3D město, které si mohou uživatelé projet, aniž by se dotkli myši nebo klávesnice. Město během šesti týdnů vytvořil 3D operátor se zkušenostmi z mezinárodních herních projektů. Využití Flash 11 znamenalo kompletní vytížení pro dva flashdevelopery, kteří si rozdělili práci na základních součástech hry: ovládání auta pomocí webkamery a co nejreálnějším chování auta ve městě. Ve spolupráci s režisérem Tomášem Řehořkem (produkce: Dawson) vzniklo herní intro video.

Cílem bylo získat 60.000 unikátních návštěvníků speciální microsite. Kampaň ke spuštění nového Peugeotu 208 probíhala na přelomu roku 2012 a 2013, po jejím skončení si mohou uživatelé jízdu vyzkoušet na adrese 208.symbio.cz.

Microsite pro Peugeot 208 se dostala na shortlist nejlepších prací na mezinárodním festivalu Golden Drum v Portoroži. V digitální kategorii uspěla v konkurenci celkem 107 přihlášek a umístila se mezi top 20 online projekty za rok 2013. Už letos získala kampaň na domácí půdě zlatého Louskáčka.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy