Face Up Media
Philco
Láska prochází lednicí
- Online
- 3564
Klient | Philco |
---|---|
Značka | Philco |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Značka domácích elektrospotřebičů Philco proměnila výtahy v administrativních centrech proměnila v chladničky s reálnými policemi s jídlem. Do vybraných výtahů pak nasadila herce. Akce trvala týden a proběhla ve třech pražských administrativních centrech PSN House, Luxembourg Plaza a Business centrum 4D. Vzniklé video propagovalo americkou chladničku s XXL objemem Philco PX 5261. „Chtěli jsme naše zákazníky oslovit nestandardní a zábavnou formou, což se nám podle ohlasů na promo akci podařilo,“ tvrdí Pavel Šramota, produktový manažer značky Philco. Nyní Philco připravuje stejnou promo kampaň také v Brně, Ostravě a Bratislavě. Najatí herci provokovali zaměstnance administrativních center k různým reakcím. Muž v trenkách a tílku vyzvídal výsledky sportovních utkání, dívka mužům dávala ochutnávat potraviny. Kampaň pro značku Philco zajišťuje agentura Face Up.
Komentáře