Ogilvy & Mather Poland, Symbio Digital
Philips Avent Natural
Čím budu
- Online
- 1189
Klient | Philips Avent |
---|---|
Značka | Philips Avent Natural |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Internetový obchod s kojeneckými produkty Philips Avent startuje v úterý 22. března novou online kampaň Čím budu, spojenou se vznikem limitované řady kojeneckých lahví Philips Avent Natural. První vlna komunikace poběží od 22. března do 13. dubna a bude zaměřena na podporu online hlasování o tom, kterých šest budoucích zaměstnání z dvacet možných se objeví jako vizuál na lahvích. Následně pak bude 22. dubna spuštěna druhá vlna komunikace, která bude podporovat prodej vzniklé limitované řady lahviček Philips Avent Natural.
Námět kampaně pochází od polské agentury Ogilvy & Mather Advertising, za zpracováním webu a online kampaně stojí digitální agentura Symbio Digital. O PR podporu se stará komunikační agentura FleishmanHillard.
Komentáře