upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather Poland, Symbio Digital

Philips Avent Natural
Čím budu

Čím budu
Klient Philips Avent
Značka Philips Avent Natural
Obor Komerční služby veřejnosti

Internetový obchod s kojeneckými produkty Philips Avent startuje v úterý 22. března novou online kampaň Čím budu, spojenou se vznikem limitované řady kojeneckých lahví Philips Avent Natural. První vlna komunikace poběží od 22. března do 13. dubna a bude zaměřena na podporu online hlasování o tom, kterých šest budoucích zaměstnání z dvacet možných se objeví jako vizuál na lahvích. Následně pak bude 22. dubna spuštěna druhá vlna komunikace, která bude podporovat prodej vzniklé limitované řady lahviček Philips Avent Natural.

Námět kampaně pochází od polské agentury Ogilvy & Mather Advertising, za zpracováním webu a online kampaně stojí digitální agentura Symbio Digital. O PR podporu se stará komunikační agentura FleishmanHillard.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy