Symbio Digital
Philips Lumea
PhilipsLumea.cz
- Online
- 2573
| Klient | Philips Česká republika |
|---|---|
| Značka | Philips Lumea |
| Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
| Produkce | Symbio Digital |
| Creative director | Zdeněk Hejda |
| Copywriter | Martin Svetlík |
| Grafika/ilustrace | Jakub Ryvola, David Arazim |
| Account manager | Sanja Popovič, Vojtěch Šmíd, Jiří Váňa |
Jádrem kampaně Philipsu na podporu systému epilace Lumea je web www.philipslumea.cz, kde se uživatelky dozvědí o výhodách domácí epilace pomocí technologie IPL (světelné pulsy), bez nutnosti podstupovat bolestivou epilaci. Součástí kampaně je i bannerová podpora s využitím rich-media formátů a videoformátů v rámci reklamní sítě Youtube. Pro tyto účely se agentura Symbio spojila s producentem Bojanem Bojičem z Bread & Games Production, s nímž pro kampaň natočila veškerý videoobsah.
Kampaň na Lumeu je prvním výsledkem spolupráce, která se zrodila v rámci výběrového řízení na digitální strategii pro značku Philips na konci loňska. V ní Symbio získalo digitální komunikaci části produktového portfolia Philips napříč třemi středoevropskými trhy. Nová komunikace tak poběží na českém, slovenském a maďarském trhu.


Komentáře