Symbio Digital
Philips
Multicooker / Zdeněk Pohlreich
- Online
- 2552
Klient | Philips Česká republika |
---|---|
Mediální agentura | Symbio Digital |
Značka | Philips |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Produkce | Punk Film |
Creative director | Zdeněk Hejda |
Copywriter | Martin Svetlík |
Grafika/ilustrace | David Arazim |
Account manager | Sanja Popovič, Kateřina Jenčová |
Kodér | Jiří Váňa |
Programátor | Martin Cajthaml |
UX designér | Martin Hroch |
Project Manager | Vojtěch Šmíd |
Web | http://multicooker.cz/ |
Philips propaguje svůj multifunkční chytrý hrnec Multicooker online kampaní v hlavní roli se Zdeňkem Pohlreichem. Známý kuchař v pěti dílech internetové cooking show představí recepty, které vysvětlují koncept chytrého vaření „na jedno tlačítko“. Právě automatické programy, které jídlo připraví bez nutnosti dozoru kuchaře, jsou hlavní výhodou Multicookeru. Kromě webu běží aktivační soutěž propojená s cooking eventem. Celá kampaň se připravuje i v adaptaci pro slovenský trh.
Komentáře