Symbio Digital, Vlastní tvorba
Philips Sonicare
Nový způsob péče o zuby a dásně
- Online
- 712
Klient | Philips Česká republika |
---|---|
Značka | Philips Sonicare |
Obor | Zdravotní péče, OTC |
Produkce | Symbio Digital |
Art director | Jakub Ryvola |
Copywriter | Lubor Tůma |
Grafika/ilustrace | Martin Svoboda |
Account manager | Jan Kasper; Project Manager: Vojtěch Šmíd |
Kodér | Pavel Šuraba |
V rámci podzimní kampaně Philips poprvé významně podpoří svoji značku elektrických zubních kartáčků se sonickou technologií Philips Sonicare. Exekuci kompletně zajišťuje agentura Symbio Digital, která tak rozšiřuje portfolio značek, které pro svého klienta v digitálu spravuje. Kromě online části kampaně navíc Symbio lokalizuje i televizní spot. „Rozhodli jsme se pro integrovaný přístup, který se bude prolínat od televizního spotu až po sociální sítě. Spolupráce s jednou agenturou je pro nás v tomto ohledu výhodná,“ vysvětluje Vladimír Hořovský, senior business development manažer Philips Oral HealthCare. In-house produkce Symbiograf zajišťuje obrazovou i zvukovou lokalizaci televizního spotu včetně hlasového castingu a export formátů. V online prostředí spot podpoří bannerová kampaň a PR články. Pro oslovení mladší cílové skupiny Philips spoléhá na sociální sítě – kromě dlouhodobé správy Facebooku aktuálně Philips Sonicare spouští aktivační kampaň pro nový účet na Instagramu, kde chce kromě tvorby brandového obsahu využít také nové možnosti placené reklamy. Sociální sítě Philips Sonicare spravuje social media oddělení Symbia.
Komentáře