upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Bubble

Philips Sonicare
Úsměvy našich životů

Úsměvy našich životů
Klient Philips
Značka Philips Sonicare
Obor Osobní hygiena

K letošnímu Světovému dni ústního zdraví uvedl Philips Sonicare a obsahová agentura Bubble na sociálních sítích "nejkratší telenovelu na světě". Skládá se ze tří dvouminutových videí, ve kterých tvůrci divákům ukazují, jak se správně starat o zuby a dásně. Délka jednoho dílu je stanovena záměrně - dvě minuty je odborníky nejčastěji doporučovaná doba čištění zubů.

Telenovela se odehrává v městečku Dientes de Sonicaro, kde jsou lidé blázni do ústní hygieny a zuby a krásné úsměvy v něm prakticky uctívají. Videa jsou k vidění na Facebooku a Instagramu Philipsu. Zobrazují se ovšem jen cíleně přes mobilní zařízení. Telenovela je součástí kampaně na novinku v portfoliu Philipsu, chytrý sonický zubní kartáček Sonicare DiamondClean Smart. Bubble pro Philips bude během kampaně připravovat na sociálních sítích také edukativní posty a soutěže o nový zubní kartáček.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy