upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Triad Advertising

Philips
Akademie zdraví

Klient Philips
Značka Philips
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Web https://www.philips.cz/c-m-ho/akademie-zdravi

Výrobce spotřebičů Philips na konci ledna představil novou online kampaň, ve které představuje recepty na smoothies a propaguje tak své mixéry. Společně s agenturou Triad Advertising vytvořil platformu Akademie zdraví, která je dostupná na Instagramu, YouTube a na webu. Obsahuje recepty na smoothies, které vznikly pod dohledem nutriční terapeutky a předsedkyně naturopatické společnosti Kateřiny Boesenberg.

Akademie umožňuje sestavit desetidenní smoothie plán podle potřeb. Ten vždy upozorní uživatele, že je čas připravit si další smoothie včetně seznamu ingrediencí. Během celoroční komunikace bude Philips v Akademii zdraví postupně zveřejňovat videa a doprovodný obsah k jednotlivým smoothie plánům, kterých je celkem šest.

"Naše komunikace vychází z předpokladu, že lidé často nevědí, jak začít se zdravým životním stylem, a dává si za úkol jim to co možná nejvíce zjednodušit. Značku tak profilujeme nejen jako prodejce kvalitní elektroniky, ale jako odborníka, kterému záleží na tom, aby jeho zákazník žil skutečně zdravě a věděl, jak mixér správně používat," uvedla Yvonne Rusanova, junior marketing manager z oddělení Philips Personal Health.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy