upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

PIAF
Hodnotíme věci jinak

Hodnotíme věci jinak
Klient PIAF
Značka PIAF
Obor Média, vydavatelství, marketing
Art director Petr Radotínský
Creative director Will Rust, Tomáš Belko, Petr Radotínský, Marek Linhart
Account manager Lucie Kantoříková

Agentura Ogilvy & Mather ve spolupráci s Mather Advertures vytvořila vizuální styl pro letošní ročník pražského mezinárodního festivalu reklamy PIAF. Z její dílny prozatím vzešla grafika webových stránek, bannery a vizuály pro tiskovou reklamu a venkovní nosiče. Kombinuje kresbu, černobílou fotografií a barvami z loga PIAF – bílou a růžovou.

„Letošní komunikaci soutěže jsme pojali v drsnějším ‚punkovém‘ stylu, takže na vizuálech můžete vidět třeba moleskine splachovaný do záchodu nebo makrodetaily tváří porotců. Tomu odpovídá i celkově syrový vizuální styl,“ popsal výtvarný ředitel Ogilvy & Mather Petr Radotínský.

Motiv vychází z faktu, že PIAF hodnotí kreativní práce poněkud odlišněji, než ostatní soutěže kreativity. Soustředí se zejména na originalitu přihlášených prací. Tento důraz na kreativní zpracování v právě uvedené kampani PIAF podtrhují proto i kontroverzní motivy jako gilotina, spodní prádlo či střelná zbraň.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy