upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Nydrle

PIAF
Řečníci odborné konference

Řečníci odborné konference
Klient PIAF
Značka PIAF
Obor Média, vydavatelství, marketing
Art director Roman Čihalík, Ariel McMillion
Creative director Joseph Ali Tehranian
Copywriter Joseph Ali Tehranian

Pražský mezinárodní festival reklamy a marketingu PIAF zahajuje před svým 5. ročníkem druhou část kampaně, v níž představuje jednotlivé řečníky odborné konference. Reklamní vizuály vycházejí z koncepce s ptáčky origami, součástmi úvodní fáze kampaně. Druhá vlna využije inzerce v tisku, online bannery a venkovní nosiče. Vizuály se objeví v rámečcích v pražském metru a na hyper cubes před Veletržním palácem, kde se letošní PIAF uskuteční.

PIAF mění svou komunikaci pravidelně každý rok, podoba letošního ročníku je dílem agentury Nydrle ze skupiny Kindred Group. Nydrle je tento rok partnerem festivalu. Kreativní koncept přitom vychází z odlišného pojetí festivalu, který se oproti jiným mezinárodním reklamním soutěžím profiluje netradiční strukturou soutěžních kategorií. Ty nedodržují obvyklé rozdělení podle mediatypů, ale kopírují spíše komunikační principy bez ohledu na použité médium.

Letošní klíčový vizuál znázorňuje růžového ptáčka ve formě skládačky origami, symbol PIAF, spolu s papírovým dravcem, holubem a pávem. Ti reprezentují marketéra (klienta), strategického plánovače a kreativce a jejich různé pohledy na kampaně. Skupina ptáků společně představuje porotu festivalu, v níž zasedají vedle kreativců také zástupci dalších reklamních profesí. Nový vizuální styl je už součástí aktualizovaného webu festivalu a v nadcházejících týdnech se objeví také v reklamní kampani v tisku a na internetu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy