Nydrle
PIAF
Řečníci odborné konference
- Tisk
- 2385
Klient | PIAF |
---|---|
Značka | PIAF |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Art director | Roman Čihalík, Ariel McMillion |
Creative director | Joseph Ali Tehranian |
Copywriter | Joseph Ali Tehranian |
Pražský mezinárodní festival reklamy a marketingu PIAF zahajuje před svým 5. ročníkem druhou část kampaně, v níž představuje jednotlivé řečníky odborné konference. Reklamní vizuály vycházejí z koncepce s ptáčky origami, součástmi úvodní fáze kampaně. Druhá vlna využije inzerce v tisku, online bannery a venkovní nosiče. Vizuály se objeví v rámečcích v pražském metru a na hyper cubes před Veletržním palácem, kde se letošní PIAF uskuteční.
PIAF mění svou komunikaci pravidelně každý rok, podoba letošního ročníku je dílem agentury Nydrle ze skupiny Kindred Group. Nydrle je tento rok partnerem festivalu. Kreativní koncept přitom vychází z odlišného pojetí festivalu, který se oproti jiným mezinárodním reklamním soutěžím profiluje netradiční strukturou soutěžních kategorií. Ty nedodržují obvyklé rozdělení podle mediatypů, ale kopírují spíše komunikační principy bez ohledu na použité médium.
Letošní klíčový vizuál znázorňuje růžového ptáčka ve formě skládačky origami, symbol PIAF, spolu s papírovým dravcem, holubem a pávem. Ti reprezentují marketéra (klienta), strategického plánovače a kreativce a jejich různé pohledy na kampaně. Skupina ptáků společně představuje porotu festivalu, v níž zasedají vedle kreativců také zástupci dalších reklamních profesí. Nový vizuální styl je už součástí aktualizovaného webu festivalu a v nadcházejících týdnech se objeví také v reklamní kampani v tisku a na internetu.
Komentáře