Nydrle
PIAF
PIAF 2014
- Tisk
- 2613
Klient | PIAF |
---|---|
Značka | PIAF |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Art director | Roman Čihalík, Ariel McMillion |
Creative director | Joseph Ali Tehranian |
Copywriter | Joseph Ali Tehranian |
Mezinárodní reklamní festival Prague International Advertising Festival (PIAF) představil vizuální styl svého letošního 5. ročníku. PIAF mění svou komunikaci pravidelně každý rok, podoba letošního ročníku je dílem agentury Nydrle ze skupiny Kindred Group. Nydrle je tento rok partnerem festivalu. Kreativní koncept přitom vychází z odlišného pojetí festivalu, který se oproti jiným mezinárodním reklamním soutěžím profiluje netradiční strukturou soutěžních kategorií. Ty nedodržují obvyklé rozdělení podle mediatypů, ale kopírují spíše komunikační principy bez ohledu na použité médium.
Letošní klíčový vizuál znázorňuje růžového ptáčka ve formě skládačky origami, symbol PIAF, spolu s papírovým dravcem, holubem a pávem. Ti reprezentují marketéra (klienta), strategického plánovače a kreativce a jejich různé pohledy na kampaně. Skupina ptáků společně představuje porotu festivalu, v níž zasedají vedle kreativců také zástupci dalších reklamních profesí. Nový vizuální styl je už součástí aktualizovaného webu festivalu a v nadcházejících týdnech se objeví také v reklamní kampani v tisku a na internetu.
Komentáře