Revolta
PIAF
We are watching you
- Online
- 1035
Klient | PIAF |
---|---|
Značka | PIAF |
Obor | Různé |
Hlavní vizuál mezinárodního festivalu reklamy PIAF připravuje v letošním roce agentura Revolta. Její návrh využívá pohledu ptačích dravců. První fáze komunikace letošního ročníku se zaměřuje na promo soutěže a vedle online kampaně zahrnuje také inzerci a rebranding webu.
"Chtěli jsme se na soutěž podívat jinak, než je běžné. Většina kampaní se točí kolem cen a kreativců, ale nás zajímal pohled poroty. Jak nápaditá musí reklama být, aby zaujala tuhle jury a klofla od ní ocenění? Oko poroty je nesmiřitelné a dokořán," popisuje koncept vizuálního stylu Alžběta Jamníková z Revolty. Agentura také připravila úplně nový web, který má být responzivní a zdůrazňovat snadnou orientaci. Pro fázi soutěže existují i landig pages v ruštině a francouzštině.
"Současně jsme se ve struktuře webu snažili co nejlépe zachytit znalosti, které pořadatelé za poslední roky získali o účastnících soutěže a konference. To nám dává nové možnosti v cílení a následném vyhodnocování digitální části komunikace." tvrdí Jamníková.
PIAF se koná letos posedmé, a to v termínu 26. a 27. dubna. V minulosti pro PIAF vizuální identitu zpracovaly agentury Hullaballoo, Nydrle, Ogilvy, VCCP, Young&Rubicam a Publicis. Výrobcem současné trofeje je sklárna Lhotský, designérem Václav Řezáč.
Komentáře