upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Wunderman

Piazza d’Oro
Dokonalé espresso je umění

Dokonalé espresso je umění
Klient Douwe Egberts - Sara Lee
Značka Piazza d’Oro
Obor Nealkoholické nápoje

Koncem listopadu 2012 byla do maloobchodní sítě uvedena super-prémiová značka kávy Piazza d’Oro, doposud známá pouze z kaváren a restaurací. O launch i celou komunikaci značky se stará agentura Wunderman.

Ta navrhla komunikační koncept “Dokonalé espresso je umění”, jehož první konkrétní exekucí je spotřebitelská soutěž o 5 víkendových pobytů pro dvě osoby na světoznámém karnevalu v Benátkách a značkové espresso kávovary.

V rámci komunikace soutěže byla vytvořena celá řada POS materiálů (letáky, pásky na obal apod.) a koncem listopadu byl spuštěn také soutěžní web www.umeni-espressa.cz.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy