Wunderman
Piazza d’Oro
Dokonalé espresso je umění
- Venkovní
- 2702
Klient | Douwe Egberts - Sara Lee |
---|---|
Značka | Piazza d’Oro |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Koncem listopadu 2012 byla do maloobchodní sítě uvedena super-prémiová značka kávy Piazza d’Oro, doposud známá pouze z kaváren a restaurací. O launch i celou komunikaci značky se stará agentura Wunderman.
Ta navrhla komunikační koncept “Dokonalé espresso je umění”, jehož první konkrétní exekucí je spotřebitelská soutěž o 5 víkendových pobytů pro dvě osoby na světoznámém karnevalu v Benátkách a značkové espresso kávovary.
V rámci komunikace soutěže byla vytvořena celá řada POS materiálů (letáky, pásky na obal apod.) a koncem listopadu byl spuštěn také soutěžní web www.umeni-espressa.cz.
Komentáře