upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy PR

Pijsrozumem.cz
Co pro vás znamená pít s rozumem?

Klient Únie výrobců a dovozců lihovin ČR
Značka Pijsrozumem.cz
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Adéla Čabayová
Režisér Petr Račko, Adéla Čabayová
Copywriter Adéla Čabayová
Grafika/ilustrace Petr Račko
Account manager Natálie Sedláčková
Web http://pijsrozumem.cz/

Neziskové sdružení výrobců a distributorů lihovin, členů Unie výrobců a dodavatelů lihovin ČR, nazvané Fórum Pijte s rozumem, uveřejnilo na internetu videoanketu, ve které Pražané odpovídají na otázku Co pro vás znamená pít s rozumem?. Video má upozorovat na "důležitost zodpovědné konzumace alkoholu" a odkazovat na web Pij s rozumem. Ankety, ve kterých se vyjadřují náhodně vytipovaní lidé k alkoholové problematice, budou nyní zveřejňovány každý měsíc, pokaždé s novým tématem. Podle agentury Ogilvy PR, která kampaň připravila, jsou natáčeny s reálnými respondenty. Kampaň běží na YouTube a na Facebooku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy