Ogilvy PR
Pijsrozumem.cz
Co pro vás znamená pít s rozumem?
- Online
- 1435
Klient | Únie výrobců a dovozců lihovin ČR |
---|---|
Značka | Pijsrozumem.cz |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Adéla Čabayová |
Režisér | Petr Račko, Adéla Čabayová |
Copywriter | Adéla Čabayová |
Grafika/ilustrace | Petr Račko |
Account manager | Natálie Sedláčková |
Web | http://pijsrozumem.cz/ |
Neziskové sdružení výrobců a distributorů lihovin, členů Unie výrobců a dodavatelů lihovin ČR, nazvané Fórum Pijte s rozumem, uveřejnilo na internetu videoanketu, ve které Pražané odpovídají na otázku Co pro vás znamená pít s rozumem?. Video má upozorovat na "důležitost zodpovědné konzumace alkoholu" a odkazovat na web Pij s rozumem. Ankety, ve kterých se vyjadřují náhodně vytipovaní lidé k alkoholové problematice, budou nyní zveřejňovány každý měsíc, pokaždé s novým tématem. Podle agentury Ogilvy PR, která kampaň připravila, jsou natáčeny s reálnými respondenty. Kampaň běží na YouTube a na Facebooku.
Komentáře