Ogilvy PR
Pij s rozumem
Udělala by vám radost láhev alkoholu pod stromečkem?
- Online
- 1699
Klient | Únie výrobců a dovozců lihovin ČR |
---|---|
Značka | Pij s rozumem |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Adéla Čabayová |
Režisér | Petr Račko, Adéla Čabayová |
Copywriter | Adéla Čabayová |
Grafika/ilustrace | Petr Račko |
Account manager | Natálie Sedláčková |
Web | http://pijsrozumem.cz/ |
Unie výrobců a dovozců lihovin ČR natočila další anketu, která propaguje její Fórum Pijte s rozumem. Tentokrát zjišťovala, zda by lidem udělala radost láhev alkoholu pod stromečkem. Natáčelo se v Praze, Plzni a v Mostě. Kampaň připravila agentura Ogilvy PR pod vedením account manažerky Natálie Sedláčkové, realizační tým tvořila produkční a textařka Adéla Čabayová a kameraman Petr Račko. Video má upozorňovat na "důležitost zodpovědné konzumace alkoholu" a odkazovat na web Pij s rozumem. Video se objevilo na YouTube a na sociální síti Facebook. Fórum Pijte s rozumem je neziskové sdružení výrobců a distributorů lihovin ČR, kteří jsou členy Unie výrobců a dodavatelů lihovin ČR. Fórum vzniklo před více než 13 lety pod oficiálním názvem "České fórum pro zodpovědnou konzumaci alkoholických nápojů". Videoankety, připravované ve spolupráci s Ogilvy PR, používá už delší dobu.
Komentáře