upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy PR

Pij s rozumem
Udělala by vám radost láhev alkoholu pod stromečkem?

Klient Únie výrobců a dovozců lihovin ČR
Značka Pij s rozumem
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Adéla Čabayová
Režisér Petr Račko, Adéla Čabayová
Copywriter Adéla Čabayová
Grafika/ilustrace Petr Račko
Account manager Natálie Sedláčková
Web http://pijsrozumem.cz/

Unie výrobců a dovozců lihovin ČR natočila další anketu, která propaguje její Fórum Pijte s rozumem. Tentokrát zjišťovala, zda by lidem udělala radost láhev alkoholu pod stromečkem. Natáčelo se v Praze, Plzni a v Mostě. Kampaň připravila agentura Ogilvy PR pod vedením account manažerky Natálie Sedláčkové, realizační tým tvořila produkční a textařka Adéla Čabayová a kameraman Petr Račko. Video má upozorňovat na "důležitost zodpovědné konzumace alkoholu" a odkazovat na web Pij s rozumem. Video se objevilo na YouTube a na sociální síti Facebook. Fórum Pijte s rozumem je neziskové sdružení výrobců a distributorů lihovin ČR, kteří jsou členy Unie výrobců a dodavatelů lihovin ČR. Fórum vzniklo před více než 13 lety pod oficiálním názvem "České fórum pro zodpovědnou konzumaci alkoholických nápojů". Videoankety, připravované ve spolupráci s Ogilvy PR, používá už delší dobu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy