Triad Advertising
Pilsner Urquell
175 let součást naší kultury
- Televize
- 5229
Klient | Pilsner Urquell |
---|---|
Značka | Pilsner Urquell |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Savage |
Režisér | Eric Hillenbrand |
K 15. březnu spustila značka Pilsner Urquell novou televizní kampaň. Minutový reklamní spot k 175. výročí uvaření první várky plzeňského ležáku Josefem Grollem přivádí diváky do hospody, která se stává dějištěm zásadních okamžiků Česka, přitom je průvodcem výčepní a s ním i plzeňský ležák. "Chceme připomenout, že originál Pilsner Urquell v nezměněné podobě provázel Čechy ve chvílích beznaděje i během euforických vítězství,“ říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell. Tvůrci kampaně zároveň připomínají, že na pivo u nás odjakživa chodili obyčejní lidé, prezidenti i světoví šampióni.
Spot natáčel režisér Eric Hillenbrand letos 1. a 2. března v restauracích Pražan a Demínka v Praze. Účastnila se ho zhruba stovka herců v historických kostýmech, podobně velký byl i štáb. Kreativa je dílem agentury Triad Advertising, produkci dělala Savage, postprodukci R.U.R. Postproduction. O hudební doprovod se postaral skladatel Vladimír Martinka.
Televizní spot bude na televizních obrazovkách k vidění do konce října 2017, kdy oslavy 175. výročí plzeňského ležáku vyvrcholí. Příběh zlatého piva se rozvine i na webu Pilsner Urquell, sociálních sítích značky, v PR či v hospodách a na designu pivních packů.
Komentáře