upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Triad Advertising

Pilsner Urquell
Každé zlato má svůj příběh / Martina Sáblíková

Klient Pilsner Urquell
Značka Pilsner Urquell
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Nomad Films
Režisér Roland Wranik
Web https://www.bezfrazi.cz/ceskezlato/

Pilsner Urquell navazuje na svoji dlouhodobou spolupráci s českým olympijským týmem. V nové integrované kampani ukazuje, že za každým úspěchem najdeme zajímavý příběh. Přestože jsou jednotlivé příběhy sportovců odlišné, spojují je důležité hodnoty. Tuto myšlenku nese jak hlavní spot od Triad Advertising s Martinou Sáblíkovou, tak i doprovodná kampaň s dalšími olympioniky na webu Bez frází.

"Natáčet s Martinou nebylo jednoduché, protože má opravdu nabitý program. Museli jsme za ní často dojíždět do různých lokací a celkově jsme najezdili přes 2.300 km. Pár hodin jsme také natáčeli asi v -9 °C a pro Martinu to nebylo vůbec nic příjemného, když na sobě měla jen sportovní kombinézu a brusle na holé noze," zhodnotil natáčení kreativní teamleader Michal Pivarči z Triadu. Spot se bude vysílat v několika verzích v televizi a online. Vznikl ve spolupráci s produkcí Nomad Films a režíroval ho Roland Wranik, který už se značkou spolupracoval.

Kampaň nestojí jen na videopříběhu, Pilsner Urquell navázal exkluzivní spolupráci s webe Bez frází, kde vyšly upřímné zpovědi několika českých olympioniků. "Nechtěli jsme lidem nabídnout pouze reklamní spot, chtěli jsme životy sportovců podat takové, jaké doopravdy jsou. Upřímně. Proto jsme naše sportovce nechali říkat to, co mají opravdu na srdci,“ uvedl Rado Jankovič, creative strategist z Triadu. Tyto příběhy doplní komunikace v rádiu a na Spotify, Facebooku, Youtube, bannerová kampaň a branding vybraných webů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy