Triad Advertising
Pilsner Urquell
Každé zlato má svůj příběh / Martina Sáblíková
- Televize
- 1495
Klient | Pilsner Urquell |
---|---|
Značka | Pilsner Urquell |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Nomad Films |
Režisér | Roland Wranik |
Web | https://www.bezfrazi.cz/ceskezlato/ |
Pilsner Urquell navazuje na svoji dlouhodobou spolupráci s českým olympijským týmem. V nové integrované kampani ukazuje, že za každým úspěchem najdeme zajímavý příběh. Přestože jsou jednotlivé příběhy sportovců odlišné, spojují je důležité hodnoty. Tuto myšlenku nese jak hlavní spot od Triad Advertising s Martinou Sáblíkovou, tak i doprovodná kampaň s dalšími olympioniky na webu Bez frází.
"Natáčet s Martinou nebylo jednoduché, protože má opravdu nabitý program. Museli jsme za ní často dojíždět do různých lokací a celkově jsme najezdili přes 2.300 km. Pár hodin jsme také natáčeli asi v -9 °C a pro Martinu to nebylo vůbec nic příjemného, když na sobě měla jen sportovní kombinézu a brusle na holé noze," zhodnotil natáčení kreativní teamleader Michal Pivarči z Triadu. Spot se bude vysílat v několika verzích v televizi a online. Vznikl ve spolupráci s produkcí Nomad Films a režíroval ho Roland Wranik, který už se značkou spolupracoval.
Kampaň nestojí jen na videopříběhu, Pilsner Urquell navázal exkluzivní spolupráci s webe Bez frází, kde vyšly upřímné zpovědi několika českých olympioniků. "Nechtěli jsme lidem nabídnout pouze reklamní spot, chtěli jsme životy sportovců podat takové, jaké doopravdy jsou. Upřímně. Proto jsme naše sportovce nechali říkat to, co mají opravdu na srdci,“ uvedl Rado Jankovič, creative strategist z Triadu. Tyto příběhy doplní komunikace v rádiu a na Spotify, Facebooku, Youtube, bannerová kampaň a branding vybraných webů.
Komentáře