MUW Saatchi & Saatchi, Triad Advertising
Pilsner Urquell
Odhodlání přináší zlato
- Venkovní
- 3212
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Pilsner Urquell |
Obor | Firemní komunikace a sponzorství |
Plzeňský Prazdroj, oficiální sponzor českého olympijského týmu, spustil v polovině července na out-of-home plochách svou olympijskou kampaň, v níž se objevují čeští sportovci Ondřej Synek, Zuzana Hejnová, David Svoboda, Petr Koukal, Martina Sáblíková a Kateřina Emmons. Kampaň využívá plochy podél hlavních tahů po celém Česku. Vizuály vytvořila slovenská agentura MUUW Saatchi & Saatchi.
Následovat by měla online reklama, jejíž základ bude tvořit video se Zuzanou Hejnovou. Digitální kampaň využije YouTube, Instagram i Facebook, připravuje ji česká agentura Triad Advertising.
Po dobu kampaně budou k dostání v obchodech speciální promo balení Pilsner Urquell v plechovkách, jejichž design navrhlo česká designérská agentura Line Art. Spotřebitelé mohou soutěžit například o víkendový pobyt na Lipně, speciální sportovní kolekce a vouchery nebo olympijské sklenice. V hospodách a restauračních zařízeních se objeví speciální hrací karty se soutěží o tematické ceny s logem Pilsner Urquell a Czech Team.
V olympijských parcích na Lipně, v Plzni, Ostravě a Pardubicích pivovar postaví Pilsner Urquell stany, v nichž poběží show českých výčepních. V přestávkách a mezi důležitými českými sportovními utkáními spustí značka tematické vědomostní kvízy o další olympijské dárky. Ve stanu Pilsner Urquell na Lipně navíc uspořádá setkání s některými současnými i bývalými českými olympioniky a v úterý 16. srpna 2016 odsud proběhne online chat s vybranými letošními olympijskými reprezentanty přímo z Ria. Aktivaci v parcích má na starost agentura BTP Partner. Značka bude přítomna i v místě konání olympiády, a to v rámci Českého olympijského domu.
Komentáře