Ogilvy & Mather
Pilsner Urquell
Originalita, to pravé bohatství
- Televize
- 4339
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Pilsner Urquell |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Boogie Films |
Creative director | Will Rust, Alena Neubauerová, Petra Biró |
Account manager | František Mareš |
Režisér | Roman Valent |
Pilsner Urquell představil televizní spot, který oslavuje českou vynalézavost a originalitu. Spot odstartoval nový několikaletý komunikační koncept značky a je první kampaní z dílny agentury Ogilvy&Mather, která letos zvítězila ve výběrovém řízení. Reklama pokračuje v retro stylu typickém pro značku Pilsner Urquell.
Kampaň navazuje svým stylem na ty předchozí, ale příběh je odlišný. Tentokrát sází na českou důmyslnost. V reklamě se objevuje například legendární osobní vůz Tatra 87, revoluční silonové punčochy a samozřejmě Pilsner Urquell, světlý ležák s 170letou tradicí. V televizním spotu samozřejmě nechybí ani tradiční pivovarští valaši.
Na televizní kampaň bude navazovat inzerce v outdoorových, tiskových a digitálních médiích.
Komentáře